Don't let your fears get in the way of your dreams


Jag befinner mig nu i en negativ spiral. På väg neråt. Skrikit halsen av mig ikväll, jag såg ut som en clown efteråt. Åt vad, eller vem kommer jag inte berätta. Tyvärr. Lite personligt sådär. Dessutom ligger det 3 marabou-chokladkakor framför mig, varav en öppnad, ett rör smarties och en kartong Fazer wienernougat. Och jag är inte ett dugg frestad eller sugen. Cred till mig!
Så, det blir lite plus minus noll där. Jag stannar i spiralen, klättrar varken uppåt eller neråt.

Imorgon ska vi ha öppet hus på min skola, vilket innebär att jag ska sitta och läsa sida upp och sida ner i min men allt som oftast inte och turen har varit frånvarande i mitt liv ganska länge nu...

UPDATE: Gick hem från skolan "imorgon", alltså inget öppet hus för min del. Och alltså ingen studiedag som var vår belöning för mödan.

Synpunkter:

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0