Let us be as natural humans can be


Idag har jag ätit, ätit och ätit lite mer. Äppelkaka till frukoskt (himelsk!), vaniljlängd och sockerbomb till kaka till fika och nu, lite senare, cider och chips. Allt detta utöver lunch och middag då alltså. Och vet ni? Det bästa av allt. Jag har ingen ångest. Över huvud taget. Ingen alls, är inte det helt fantasktiskt? Jo, jag tycker det. För en som aldrig tillåter sig att äta sånt här är det en bedrift värd ett nobelpris. För en som ständigt går med tankar, tankar och åter tankar är det en bedrift. Och jag är så jävla stolt över mig själv.
Nu ska jag dock inte äta något onyttigt mer, på riktigt riktigt länge.
Nästa helg är det landslagsläger och på programmet står en hejdundrande massa pass, både fys, kondition och frisbee. Låter inte det lockande? Jag ska ge gärnet, allt, för att komma iväg till VM - för att platsa i U20- och INTE i U17-landslaget.




UPDATE: Fan. Nu kom ångesten.

Synpunkter:
Postat av: ellen

Svar : Nämen tack så jättemycket! :D:D

Du anar inte hur glad jag blir :))))

2009-10-31 @ 20:58:03
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: felicia

med måsten och förbud kommer ångest och ett tråkigt liv, sätt inte upp varken måsten eller förbud, lev livet och skit i ångesten. skulle du veta vad jag tryckt i mig under höstlovet skulle du skratta och känna att din dag inte var ett dugg "farlig". och jag tränar ingen ultimate..

ångest är onödigt helt enkelt, även om jag vet precis vad du menar. men go girl, det kommer bli asbra tillslut, keep going:)

2009-11-02 @ 08:57:49
Postat av: anna

Ottilia, du är superfin. Och jag menar det verkligen.

Du behöver verkligen inte skämmas för hur mycket du äter, och jag vet att mina ord kanske betyder intet för dig eftersom jag inte gått igenom det du har, MEN från mig sett, en som ser dig nästan varje dag, varje gång du tar en tallrik till anar du inte hur stolt jag är över Dig. Från att ha lämnat nästan halva tallriken eller mer, tar du EN TILL och säger inte "Kan man ta en tallrik till utan ångest?" Jag är stolt över dig Ottilia. Du har verkligen INGEN anledning till att skämmas, ingen alls.

<3

2009-11-04 @ 19:44:31

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0