I promise you, i'll do better (L)

Alla hjärtans dag idag och jag är så sjukt besviken på mig själv. Med versaler. Glömde(!) bort dagen i fråga och gjorde ingenting för pojkvännen min när han var här. Absolument rien. Till skillnad från honom, hihi. 
Jag dör. Nu ska jag åka och bowla, försöka tänka på annat och sedan träna. 
Får kompensera det, nästa gång.

ful bild, sorry. har inga bra bilder då jag aldrig blir bra på kort.


Synpunkter:
Postat av: felicia

ful bild??

nejdu, hur snygg som helst, vilka fransar:O

puss på dig:)

2010-02-14 @ 16:54:10
Postat av: anna

ELLER HUR! Skojar du med mig? Du är brun och verkligen hur snygg som helst på denna bild, om inte alltid!

2010-02-19 @ 18:44:09

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0