Some will do harm, some will do magic


Sure. Tycker att det är tråkigt att personen i fråga väljer att vara anonym bara, och inte stå upp för det "hon" skriver. Speciellt när det bara är ett specifikt betyg hon*/han är ute efter.
Jag blev ganska nöjd med mina betyg, vilket jag dock inte är längre. Tyvärr. Cirkus 300 poäng allt som allt med den överhängande delen MVG(10) och resten VG. Kändes väldigt bra att jämföra med 8:ans betyg - då jag inte fick gå i skolan varje dag pga. behandling - och se den makabra förändringen.

Och som svar på frågan vad jag fick för betyg i matte så är det MVG. Har dock sjuk ångest så fort jag ser min matte-lärare eftersom jag failade rätt hårt på det senaste provet, men det ordnar sig nog. :) 


Har ni fler frågor är det bara att ställa dem.

Synpunkter:
Postat av: Anonym

300? hur med 10 mvg..

2010-01-20 @ 15:51:50
Postat av: ottilia.

jadu, kanske räknat fel. Gjorde bara en snabbräkning.

2010-01-20 @ 21:23:20
Postat av: Anonym

vad blir det för linje på gymnasiet? och vilken skola?:)

2010-01-21 @ 19:50:24
Postat av: fanny

jag har typ ig i matte, jätte svårt ju! xD

2010-01-24 @ 14:31:35
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0