Beroende

Igår erhöll vi en kalle anka-tidning från igenstans. En premunation rättare sagt, tror jag. Den var nedpetad i dörren bland all annan post och som att inte det vore nog fick vi även en ful dinosaurie-tamagotchi på köpet. Efter att jag varit så dum att jag påtagit ansvaret över den kan jag nu inte låta den vara. Den piper ständigt och jag har nu förstått varför mellanstadie-lärarna fick rycket på den överhängande delen av tjejerna i klassen som hade någon/några, när de sprang ut mitt i lektionerna för att höra om det var just deras tamagotchi som pep. Då förstod jag inte tjusningen i dem. De var både dyra och tidskrävande, dessutom  saknade de helt något lärosyfte och var allt annat än lyckosamma. Att man lärde sig ta hand om ett så kallat "husdjur" var bara ren bullshit. Men nu när jag plötsligt fått en gratis är jag helt beroende. Hoppas jag tröttnar snart, för den är verkligen hur tråkig som helst.

Solskensvädret håller i sig än, och jag älskar det! Hoppas bara det håller i sig till framåt kvällen, då vi ska ner och fira Robin på vätterstranden. Chill.  


Synpunkter:
Postat av: Adele Kastensson

haha min lillasyster var oxå helt beroende av tamagochi för inte så länge sen...



SV: tack så mycket!(AA)

2009-04-25 @ 18:11:08
URL: http://adeleee.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: åh, tack så hemskt mycket! :) kul att höra!

2009-04-25 @ 19:34:02
URL: http://johannalundstroem.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken söt banner, riktigt fin bild! DU var fin!



Sv: Tack så mycket, jag blev jätte glad av att läsa det du skrev! TACK!

2009-04-25 @ 21:10:07
URL: http://storaord.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA tamagotchi X)

2009-04-27 @ 20:48:25

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0