Nedräkning till solen

Som ni nu även kan se till höger, över twitter-rutan, är det 8 dagar till Kreta! :D 8 dagar till sol, bad och shopping i en vecka. Gissa om jag ser fram emot det? Visserligen är Kreta kanske inte det roligaste ställe att åka till, men jag får ändå åka och det är huvudsaken. Nu ska jag fortsätta plocka iordning i mitt rum, som jag har gjort hela eftermiddagen. Och efter det ska jag återgå till allt pluggande som resan kostar mig. En veckas frånvaro från skolan är visst inte så populärt bland lärarna.

Synpunkter:
Postat av: Anonym

Jag följer med ;o ååh, jag vill också! <3

2009-04-29 @ 12:42:18
Postat av: felicia

åå, är det så snart. ha en underbar resa, njut och sola!

2009-04-30 @ 08:17:49
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: annnna.

OMG!

kommer sakna dig :( (L)

du får ha det bässsst.

2009-05-04 @ 18:18:05

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0