Ooh, what a waste of army dreamers

 
Den här reklamfilmen är så sanslöst fin.

Jag vill vara en söt fransyska.
Kan jag inte bli det, så vill jag åtminstone flytta till Paris.
Varje natt ska jag skriva på min lilla skrivmaskin. Varje morgon ska jag vakna, öppna fönstret och titta på människorna utanför. Varje dag ska jag sitta på en solbelyst uteservering och läsa tunga, tjocka böcker. Varje kväll ska jag baka och bjuda mina vänner på söta små bakelser på den pyttelilla balkongen.

Synpunkter:
Postat av: felicia

låter ljuvligt, får man komma förbi på en fika på din balkong då?

2009-04-30 @ 08:15:59
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: hannaignell,

åh! jag flyttar med :-) <3

2009-04-30 @ 12:19:43
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: <3 annis

du är redan en söt svenska!

2009-05-04 @ 18:26:30
Postat av: Maran

Har du inte sett reklmafilmen med Nicole Kidman? Visserligen är den ganska gammal men ändå en av de finaste/bästa jag sett. Sök på youtube!

2009-05-04 @ 20:33:01
Postat av: Maran

Och en sak till, du får gärna komma och hälsa på hemma hos mig i Bev Hills elr i min lägenhet på Upper East side, manhattan, när du blivit en söt liten franska, men helst vill jag ju att du själv ska komma på besök :) (bli ej fransk, då kan vi ej kommunicera)

2009-05-04 @ 20:38:03

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0