Sommardag

Idag har det varit en sådan där perfekt sommar-lovsdag. Den började med att jag blev väckt utav solen som letade sig in genom min vitrandiga persienn och fortsatte därefter med att jag lade mig och solade på altanen. Efter att jag blivit kysst utav solen och ätit grekisk salladaltanen tog jag mig emllertid ner till vätterstranden för att fira robin, där vi grillade, badade och hade roligt på stranden. Efter det följde jag med anna och onile hem till onile en stund, med en massa andra, för att sedan ta tåget till ett ännu solskimrande Habo. Väl i Habo fylldes luften med festdunk och jag kunde inte låta bli att gå en sväng extra, bara för att ta del av den härliga känsla av sommar det medgav. Sedan tog jag cykeln för att åka till den övriga familjen. Och nu, efter en kväll med ännu lite mer grillad mat och somriga desserter sitter jag nu och äter jordgubbar. Sådana där röda, fylliga och alldeles perfekt mogna...

Synpunkter:
Postat av: felicia

Gör mig mer avundssjuk??

puss

2009-04-26 @ 11:48:15
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken härlig dag det låter som!

2009-04-26 @ 12:04:39
URL: http://rastapopoulos.blogg.se/
Postat av: thess

badat? det har jag inte ens gjort än :o

2009-04-26 @ 16:11:49
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag brukar va typ den som hoppar i typ i februari xD jag är känd för det ;)



sv; tackar :)

2009-04-26 @ 16:42:52
Postat av: David

Hej! :)

Jag skulle satsat på någon form av Canon kamera.

Jag har en 400D och den börjar bli riktigt billig nu, men det efterssom det finns en ny som heter 450D och en ännu nyare som heter 500D (som man kan filma med).



Så beroende på hur mkt pengar du har så skulle jag satsa på någon av de där tre. Det är ingen större skillnad på hur bra bilderna blir det är bara skillnad på hur stor skärmen är, hur kameran kännsi handen osv osv.

2009-04-26 @ 21:02:59
URL: http://versatile.blogg.se/
Postat av: morsan

åh tillan nu blev jag riktigt avundsjuk.......jordgubbar som är så gott....

2009-04-27 @ 11:51:11
Postat av: annablom.

du lämnade mig .. helt ensam..

HAHA!

nej skojjar bara ;)

det blev väl trevligt.. efter ett tag.

vi körde, enligt robert, ett allmänbildande spel ;)

TP :D <3

LAM kommentar.

puss

2009-04-27 @ 20:46:48

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0