- chillihjärta

Igår luktade hela lägenheten sommar och ute härjade solen. Som grädde på moset satt jag med tristess upp över öronen och bara väntade på att någon ville höra av mig. Idag hade jag dock kommit över det där och förgyllde min dag med det som fanns i min väg. Det fick nämligen bli en mor-och-dotter-dag, inkl. ej bortglömda fabijan. Vi slukade hela sommarkitet med torg och grejer. Uppe på a6 hittade jag världens finaste gladiatorsandaler som jag bara måste ha.
         
Något liknande

Men eftersom jag heter ottilia och det är meningen att jag ska leva upp till mitt ocharmiga rykte har jag lyckats behärska mig och väntar till efter mitt besök i gellstad (på tisdag) för att se om det finns några billigare där istället... Och för att jag inte ska glömma allt det andra jag också hittade där uppe har jag nu varit käck och skrivit en fin liten lista på de saker jag ska se efter och inhandla om mitt småländska jag så tillåter. 
Sedan, utöver att ha varit på torget och vidare har vi även varit ute och åkt inlines i det härliga vädret. Våra 8km kändes som en piss i havet rent ut sagt och jag kände mig på topp. Denna gången var det inte balansen det var fel på, utan helt enkelt på min stabilitet, fast jag var grym ändå, så klart. woho!  

Nu ska jag bänka mig framför tv:n och avnjuta mitt, för tillfället, favoritprogram. Robinson.

Synpunkter:

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0