Skynda fynda :(

Okej, att säga det här tar musten ur mig. Jag funderar på att sälja mina gladiatorsandaler. Och inte bara funderar, utan är så gott som säker på att jag ska göra det. Jag måste bara förbereda mig mentalt på det först. Anledningen till detta plötsliga beslut är att jag inte är säker på dem. De är ju fina och så, bekväma och alldeles underbara. Men.. det finns så sjukt mycket andra på marknaden som är både billigare och snyggare.  Och det tjänar inget till att gå omkring och tråna efter alla andras, istället för att vara nöjd med sina egna...



Om det är någon som är intresserad säljer jag dem för 450 kr, fullpris var 499kr.  Jag har endast gått med dem utomhus en gång så de är så gott som nya.


Synpunkter:
Postat av: thess

jag ska fundera ! <3

2009-04-28 @ 13:20:31
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: anna.

har du köpt de på dna?

2009-04-28 @ 21:18:15
Postat av: ottilia

sv till anna. ; ja det har jag.

2009-04-28 @ 21:22:25
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0