Twitter

Som ni säkert redan har sett har jag fixat bloggen lite, däribland den oundvilkliga twitter-rutan till höger. Efter att Agnes för någon vecka sedan presenterade mig inför twitter och dess möjlighet tänkte jag att det kunde vara roligt att peta dit en egen ruta här på bloggen, efter idé och anvisningar från designadinblogg.  Jag blev ganska nöjd faktiskt, även fast färgen inte är den bästa till bakgrunden. Det var tänkt att det skulle matcha till inläggslänkarna och dylikt, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Inte omöjligt att jag fixar det någon dag. De två pilarna längst ner i det högra hörnet på twitter-rutan är till för att kunna se andra inlägg jag skrivit och det nuvarande meddelandet "3 days ago"  står för att det var 3 dagar sedan jag sist uppdaterade och skrev texten i rutan.

Om det är någon som är villig att hjälpa mig med att lägga in en header skulle jag vara väldigt tacksam. Jag har gjort en, så det är bara att stoppa dit den i så fall. (a)   
   

Synpunkter:
Postat av: Alibaba

"kommentar" weeey

2009-04-18 @ 15:30:30

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0