If you were here, everything should be perfect.

Jag orkar inte med någonting längre. Allt känns bara som ett stort meningslöst ingenting.
Min räddning just nu är musiken och mina vänner. The subways är min nyfunna bästa vän.


Synpunkter:
Postat av: Anonym

Det är väl inte så dåligt :) Själv är jag bättre på längre distanser.

2009-08-17 @ 20:52:42
Postat av: B E A <3

Hoppas din helg har varit bra :)

2009-08-18 @ 00:27:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: felicia

hej fina ottilia:)

fick ditt sms om ar´tt du var iväg på dagen, å jag har besök på kvällen:S

imon är det skola och vi har inte setts en, EN enda gång :O helt sjukt, å väldigt tråkigt. men, varför se bakåt när vi kan planera framåt istället? :D

hoppas att du tar hand om dig och mosar ev. tankar å skit, strunta aldrig i något trots att "jag åt ju två extra mackor till frulle". men nu ska jag sluta tjata och gå och köpa en glass:D puss på dig Ottilia, forever and ever den sötaste å bästa Ottilian:)

2009-08-18 @ 13:37:04
Postat av: kusin vitamin angelica

jag tror fan de ligger i släkten ;) får oxå perioder när allt känns meningslöst o man orkar ingeting....

kram på dig lillkussen, de blir bättre ;)

2009-08-23 @ 22:07:41

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0