Tusen världar, tusen solar.



Jag var inne & tittade på vilka böcker bokia skulle rea ut på bokrean, med start den 24 februari. Trots att det var 56 sidor böcker hittade jag inte en enda som tycktes falla mig i smaken. Lika bra är väl det, då jag har uppemot 6 stycken olästa här hemma, som bara väntar på att dela med sig av dess innehåll till första bästa ..  

Är det någon som har tips på bra böcker som bara måste läsas? (:  

Synpunkter:
Postat av: jasmine

jag har mycket boktips i och med att

jag själv faktiskt älskar att läsa böcker!

En bok som var fruktansvärt jobbig att läsa

men ändå var den riktigt bra (och nyttig)

att läsa, är såld.

En annan jag har läst och som jag tyckte

om var "bryta om" .

Men jag vet ju inte ifall du gillar dem,

men enligt mig är det fruktansvärt bra böcker! (: <3

2009-02-17 @ 20:18:08
URL: http://lillajasmine.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0