Synvillor.

Haha! Det kom en kille från comhem & knackade på innan. Han ville prata en stund med alla som bodde i comhem-hus och frågade om vi hade någon tid över. Mitt svar blev att; eeh, alltså. det är bara jag som är hemma.. Han blev förvrirrad och visste först inte vad han skulle säga, men sedan förstod han att jag syftade på mina föräldrar och gav mig ett förläget leende.

Det var andra gången på mindre än några månader nu någon kommer & tror att det är jag som försörjer och bor i lägenheten, hel sjukt ! ;d  För ... jag ser absolut inte ut att vara 18 ! Eller ens 16 år för den sakens skull. Men sådant är det, och jag kan inte göra annat än att se det komiska i situationen. 

Vad ska ni göra en dag som denna?
Själv ska jag nog bara sitta hemma och ta det lugnt, eftersom jag inte var i skolan idag. Kanske läsa lite i boken jag började på imorse. Alkemisten heter den, jag fick låna den av min lärare med vetskap om att den var jättebra. Den är inte lång heller, så den ska jag läsa ut beroende på vad.
Nog om mig, och förlåt för att jag inte skriver varje dag. Det får ni leva med om det är någon som inte tycker om det, vilket jag knappast tror, D,
 
PUSS     
 
 


Synpunkter:
Postat av: thesswester

du är sööt ottilia! <3

jag ska bara tråka & plugga idag :o <3

2009-02-20 @ 15:47:53
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: felicia

gillar när du skriver-mums!

2009-02-20 @ 17:42:50
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: anna.

hahahaha ottilia, jag kan se händelsen framför mig !

känner att det här inlägget va lite sent.. men bättre sent än aldrig.

jag läser din blogg med jämna mellanrum :)

puss

2009-03-02 @ 19:59:57

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0