Blåjeans

Igår fick jag den splendande idén att jag skulle laga en god middag, efter övervägande att hoppa över det målet och istället avnjuta en skål med fil och mammas hemgjorda mûssli. Jag måste säga att resultatet blev ganska okej faktiskt! Grillad kyckling, pasta och groddar - serverat med en mängd olika kryddor, citron och chili sauce på toppen. (:
Så nu har jag bestämt mig för att jag kan/ska klara mvg i hemkunskap, wish me luck!

Förresten, myrorna är typ bäst & idag hittade jag ett par ginajeans, ett par denimbirds, en transparent topshopklänning & en monkitröja! Allt lika snyggt, men jag fäste mig bara för monkitröjan, så det blir en sväng dit någon dag i veckan... 
Så! Här sitter jag nu och är jättenöjd över min nya tröja, bara för att slänga in något sådär i förbifarten då jag inte vet vad jag ska skriva, men ändå! ;D 

PUSS & ha det bra,


Synpunkter:
Postat av: felicia

bilder?? snälla??

2009-02-25 @ 15:56:26
URL: http://scalare.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0