Kärleken väntar

Vaknade hos farfar idag, av att min kusin ville få ut mig i snön.
Jag var lagom snäll som bara lät honom vänta i sisådär en/två timmar. (:
Annars har det inte hänt så mycket, för er som saknat mig.
Jag inledde sportlovet med en linnea-kväll istället för lovisa-kväll.
Kfum blir förövrigt bara tråkigare & tråkigare! Nuförtiden är det överhängande kurder som kommer. Inget fel i det, om de inte skulle hänga efter, vara allmänt sliskiga, och/eller acceptera en diss..
Fortsättningsvis har jag tittat på melodifestivalen, fråga mig inte varför men det har jag gjort, åkt pulka, bakat pannkakor, spelat eyetoy 3, ritat, skrattat, pratat i telefon, tittat på top model kanada vs top model osv.
Intressant? Ha, inte det minsta. (:

Tänkte langa ett filippa-klipp dessutom, tillägnat de som inte har upptäckt tjusningen i centralskolan ännu.


Synpunkter:
Postat av: anna.

hahaha ottilia ! du måste ju ta det roligaste klippet ;)!

2009-02-08 @ 20:14:29
Postat av: Anonym

Jag känner mig träffad.

Har inte upptäckt tjusningen i centralskolan ännu och jag vet inte om jag någonsin kommer göra det..

Men jag ska ge det en chans!

Kram

2009-02-08 @ 21:01:12
URL: http://lillajasmine.blogg.se/
Postat av: Mikaelah.

AHAHAHAHAHAHAHAHA

c00la_kurder!

får jag hänga med på KFUM nån gång? :)

2009-02-09 @ 19:58:31

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0