Einstein

Vissa dagar tycker jag om min syster extra mycket. Behöver jag nämna att idag är en sådan dag?
Hela gårdagen ägnade hon åt att rensa ur hennes garderob diverse. Tre fulla kassar med kläder, samt jackor, avlagda bandyklubbor och andra småsaker blev resultatet. Det var tänkt att allt skulle skänkas till Myrorna, men efter att jag och mamma varit framme har gåvorna sinat en aning...     
Så idag kan hon vara hur sur på mig som helst utan att hennes idag-tycker-jag-om-dig-status sänks, med undantag för om hon nyper mig eller tar mina kläder. (:

Jag kan inte sluta facineras av musik-videon jag upptäckte på Hannas blogg! 
Så himla shysst och ... kreativ. o:
.

Synpunkter:
Postat av: anna.

jag fattar itne, är det en familj som har suttit och klottrat massa eller ?

2009-02-15 @ 20:04:59

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0