Få betalt för att klicka!

Har precis upptäckt woopa.se som är en perfekt sida för oss som vill tjäna pengar på sin blogg. Bara genom några enkla knapptryck tjänar man pengar. Om man blir medlem nu så får man även 20 kr som välkomstpremie. Jag har både provat Tradedoubler och Doubler, men där har jag varit helt beroende av er läsare och inte tjänat en enda krona. På woopa.se är man inte beroende av någon alls och kan tjäna uppåt tusenlappar på en dag.
Så, ni tjänar ingenting på att inte vara med, bli medlem här och inkassera dina 20 kr på minuten!

Synpunkter:
Postat av: Mikaela

sv: Tack, grattis på dig med :D

Oj vad många! Ja man blir riktigt glad :)

2009-07-09 @ 12:31:40
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: EmEm

Hej! Totalt glömt bort vilka kommentarer jag svarat på, så skickar det här till alla. TACK för era fina åsikter ang nätpedofiler, intervjun har blivit större än jag kunde tänka mig (ni som inte läst den - finns länk på min blogg) och jag är väldigt glad för det. Lagt upp en tävling för att visa hur mycket mina läsare betyder! Ni rockar! / KÄRLEK Emelojs

2009-07-09 @ 14:55:27
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fett bra

ska bara läs om den sidan först och så

är sjukt skraj för kontosnattningar eller vad man nu ska kalla det för



bedrägeri kanske



men jag ska kolla isdan snart :)



och tack öfr din kommentar, nu vet jag vad jag ska läsa, haha :)

2009-07-10 @ 10:47:20
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0