Livet leker!



I augusti är det EM-lägret jag är uttagen till och jag ska vara med och spela, oberoende av att Böda börjar samma dag som vi kommer hem. Jag ska verkligen göra allt för att åka. Efter att ha konsumerat en massa pengar på kläder igår kan jag verkligen gå in helhjärtat i att börja jobba ihop pengar inför det också, utan att behöva tänka på allt det jag vill ha och behöver! Började redan idag med att städa hos farfadern, och i helgen ska jag jobba både lördag och söndag. Den sammanlagda kostnaden för resan beräknas vara 3 000 + 1 000, så det är bara att göra sitt bästa och ta allt som kommer i sin väg.  Har ni några tips på hur man kan tjäna pengar är det bara att hojta till, jag är öppen för alla förslag!  Tänkte ha en nedräkning här på bloggen om hur mycket jag har kvar att samla, så att ni känner er delaktiga nu när jag ändå kommer att vara borta härifrån så mycket. 

btw - Felicia. Jag mår bra. Allt fungerar och livet går sin gilla gång. Jag har allt, som behövs. Nu väntar jag bara på min drömprins så att min tillvaro kan bli fulländad.  


Synpunkter:
Postat av: tina :)

man kan vara fullt lycklig utan pojkvän :)

(det kanske låter lite konstigt när det kommer från mig, men även jag har ju varit singel) ;)

2009-06-18 @ 10:18:07
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: felicia

ottilia, ditt liv låter underbart! men hoppas du har en tid över till mig i sommar ändå(?)

Lycka till med pengarsamlingen! panta burkar kanske;)

pussen till ängeln!

2009-06-18 @ 11:50:37
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh härligt gumman! Och tjäna pengar är nog inga problem för dig med din energi och hjälpsamhet ;)



<33

2009-06-18 @ 19:04:30
Postat av: anna.

Vad bra att allt är bra med dig!

vill prata med dig, länge sen nu.

puss

2009-06-18 @ 22:28:58

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0