Trubbel

Jag bävar inför att sluta skolan idag, måste verkligen ta tag i saker och jag är inte på humör för det. Inte efter den här dagen.Just nu är jag trött på allt  och ett leende känns långt borta. En snackig klass, musik, "sing star" och frågor som haglar över mig känns endast jobbigt idag.
Men jag ska plocka fram fika och  sätta mig i soffan och göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker.
Imorgon bär det av till två olika skolor för studiebesök, jag är lite nervös men jag slipper i alla fall att vara med i köket under dagen. Hoppas verkligen att skolorna känns toppen, för idag vill jag bara byta!

Synpunkter:
Postat av: Jossa

snygg blogg och bra inlägg!

2009-05-11 @ 15:36:10

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0