Utebliven respons.

Ni borde vara lite mer aktiva här på bloggen, lämna spår och svara på frågor jag ställer. Annars kan det kvitta. Jag har det stressigt ändå på dagarna och hinner knappt med att blogga ens varannan dag. Om det inte är träning är det något prov att plugga till och om det inte är det är det någon uppsats att skriva. Så! Då prioriterar jag hellre något annat än bloggen, om jag inte får någon respons vill säga...  
(Det kanske inte låter så mycket, "jamen, så är det ju för alla!", men det är för att jag ska göra allt mycket stöööööööörre och bättre. Jag nöjer mig inte om jag får VG på ett prov eller något jag skriver, MVG är oftast det enda som är accepterat i min värld och så kommer det med all säkerhet förbli,  tragiskt nog.)  

Det var väl i regel allt jag hade på hjärtat idag, nu ska jag återgå till mitt skrivande och se om jag kommer längre på min novell jag precis börjat på. Kladden ska vara klar tills på fredag och jag har endast de två första och de två sista meningarna klara ..
WISH ME LUCK?

PUSS

Synpunkter:
Postat av: Anonym

Du borde sänka kraven ottilia, du är bra som du är och du behöver inte ha mvg i allt för att vara tillräcklig. jag saknar dig <3

2009-02-23 @ 19:52:49
Postat av: Lovisa

du måste sänka kraven ottilia. Du är bra som du är även utan mvg i allt. du är saknad <3

2009-02-23 @ 20:20:52
Postat av: Anonym

GOOD LUCK.



& puss. :D

2009-02-23 @ 21:03:33
URL: http://emylifs.blogg.se/pandapanic
Postat av: Evelina

Din novell kommer garanterat bli grym =)

2009-02-23 @ 21:21:29
Postat av: thesswester

det är bra att du är så noga med dina betyg. då kmr du antagligen inte bli sophämtare iaf som vuxen (a)

2009-02-23 @ 22:07:38
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: kevlarsoul

Hej där!



Just nu har jag en tävling i min blogg, där du har chansen att vinna en GOODIEBAG. Välkommen in!



http://kevlarsoul.devote.se/blogs/1342509/taevling---.htm

2009-02-23 @ 23:11:12
URL: http://kevlarsoul.devote.se
Postat av: Christina ;)

tror att det kommer gå bra för dig :*

hur gick det med geografin förresten? <3

2009-02-24 @ 18:27:49
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: anna.

Även om mina ord kanske inte räcker, så ska du ändå veta att du är grymt duktig & ambitiös och det respekterar jag. Du fick FYRA MVG, I ÅTTAN! Det är jättebra :)

Din novell är jättebra! Du får säkert supermvg hahahah !

Puss :) <3

2009-03-02 @ 20:04:34

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0