Slutsats.

Responsipility of the life.  Satt och klurade på denna jäkla mening på provet idag, kunde för mitt liv inte översätta den till svenska. Betydelsen kan jag ju, men det är just översättningen som var problemet.
Kom för övrigt på det till slut, vilket gjorde min dag.

Imorgon blir det lovisa-dag. Något jag ser fram emot och hon ska få höra början på dikten jag sysselsatt mig med de senaste nätterna. Den är inte bra, så förvänta er inte att ni får se den. Det tror jag inte att ni får i alla fall ..

PUSS


Synpunkter:
Postat av: Anonym

dina dikter är finast <3 och jaa, imon är det våran dag!

2009-02-05 @ 19:26:51
Postat av: anna.

livets skyldigheter / ansvar?

2009-02-08 @ 20:15:32

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0