c l o t h e s

Hallihallå. Jag kom just på mig själv med att fundera på alla möjliga sorters ting, däribland bloggen. Jag har visst inget av intresse att skriva. Så då skriver jag inte. Det är därför, med andra ord. Så om ni råkar hålla inne på någon idé eller två är jag inte sen med att ta vara på dem. (;
En annan sak är att jag misstänker att jag är i första-stadiet av att bli shopaholic.  Och det känns inte riktigt bra. På en vecka har jag nämligen konsumerat en mängd summa pengar på enbart kläder, borträknat det jag spenderade veckan före, och veckan innan det.
Två par jeans,
leggins,  
khaki shorts, 
två t-shirts, 
på-pricken-röd-skjorta.
 
(det var nog allt.)

Och som om inte det vore allt har jag två dags-resor inplanerade till påsklovet, ullared & lager. Visserligen ska mamma följa med till ullared, men om jag känner henne rätt kommer hon ytterst motvilligt ta emot och betala de plagg jag förutspått hittar... Jag syter!    

(Maia den 9:onde - FEST!)



  btw, jag är osäker. Vad tycker ni om den här bilden?
-
ta bort den ena?

 

Synpunkter:
Postat av: felicia

men ullared har inte haft så kul kläder när jag varit där senast,så det blir kanske inte överdyrt, hihi. (desto roligare är det att handla nötter, choklad å godis;))

pussen

2009-03-26 @ 21:20:39
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: thess

du är söt! :D

2009-03-26 @ 23:03:52
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: anna.

SLUTA INTE SKRIVA! :(

jag tycker att du ser lite skrämd ut på bilden (a)

men det va snyggt med två bilder <3 '

2009-03-29 @ 17:18:10
Postat av: Lovisa

då är vi två kan jag säga, hur mycket pengar som helst på kläder ;O



och bilden är snyggsnygg <3

2009-03-29 @ 20:21:28
Postat av: agnes

du är så himla söt ottilia , och din blogg är helt fantastisk, du skriver som en författare!

<3

2009-03-30 @ 06:39:11
URL: http://agnesfashion.devote.se

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0