Arbete i onödan.

Min dator är helt seg! Trots att den bara är sådär ett halvår är den segare än gammelmormor agda. Förstår inte hur det kan hända, förra veckan var den helt prima och tog endast på sig sisådär tre sekunder för att leverera en sida när jag angav en ny adress. Men nu! Shit alltså. Hej lobotomi och hjälp mig att installera ett nytt virusprogram typ. Jag klarar inte av det och ångestmonstren lever som aldrig för - även att det antagligen inte är mitt fel.. 
Nu har jag iaf suttit här i över en timme och raderat, ändrat, flyttat, you name it. Men ingenting verkar fungera. På tal om det är den ännu segare nu än vad den var innan jag började med att försöka åtgärda problemet.   
Nu ska brormin sova, så jag är tvungen att logga ut. 

PUSS!  

Synpunkter:
Postat av: Anonym

sv: jag var på a6 idag & köpte en annan blus (:

2009-02-24 @ 22:14:39
Postat av: felicia

ångestmonstrerna??:(

2009-02-25 @ 15:53:21
URL: http://scalare.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0