Udda betraktelser

Idag bar det av till en evighetslång konfaläsning. Satt där i kyrkobänken med mina mjukisbyxor när jag plötsligt kom till insikt om att det skulle delas ut nattvard. Finn fem fel lixom. Annars kan väl allt betraktas som okej, ca 30 s kvar i boken jag började på i förrgår. Läs den! (Alkemisten.)
Pratas en massa om livsöden, hjärtan, det universiella språket, alkemister och nybörjartur - djup men läsvärd!
Har inget mer att tillägga, skriv någonting roligt till mig så jag har något att läsa nästa gång jag kommer tillbaka. (:
Kan vara vad som helst, om så bara ett hej blir jag glad.

PUSS


Synpunkter:
Postat av: felicia

heej:)

ringer dig en extrem kortis ikväll:D får klämma in mellan plugg, å att jag kommer hem. (gosh hatar att komma hem så sent:()

2009-02-25 @ 15:55:19
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: anananana.

haha, jag blir alltid så glad av dina inlägg : D

mjukisbyxor ottilia.. ajaj!

2009-03-02 @ 20:01:37

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0