Verkligheten

Begravt mig i arbete idag. Bakom ångest med Gavin DeGraws ûbersköna jag.
Suttit på en pilatesboll framför geografin hela dagen, bortsett från när jag tappade vita, frysta fiskar på köksbänken och fick panik. Mina ben är alltså dubbelt så stora nu efter allt sittande.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, om jag inte får mvg på geo-arbetet kremerar jag - helt seriöst.
Suttit med det hela veckan & imorgon är det deadline.
Jag måste nog sakta ned på tempot en aning. Satsar på tio mvg detta läsår, något jag aldrig kommer att uppnå ..

Lovisa-kväll igår. Magiskt.
Var ute & gick i ca 2 h och pratade om allt och lite till.
Eftersom jag inte laddat ned morgan pålsson tittade vi på centralskolan med filippa bark när vi kom in.
Jag skrattade mest, som alltid.

Ska nog plugga lite till, även fast mamma är på god väg att bränna alla mina skolböcker eller något i den stilen.
Hon tycker nämligen att jag ska skaffa mig ett liv(?), som inte består i att plugga ihjäl mig. 
Jag kan hålla med henne till viss mån, men ärligt talat är jag inte i närheten av något sådant storartat. 
Vid åtta sedan är det tv:n som gäller. Ett program i veckan är faktiskt okej att följa. 
Ska med stora ögon följa I survived a japanese gameshow och förlora mig i drömmar om att det är jag som är med och tävlar. 

Synpunkter:
Postat av: Mikaelah.

Du skriver abnormt bra, men jag håller med din mamma om att du inte borde plugga så extremt - vi tycker om dig lika mycket om du bara har G. :*

2009-01-26 @ 15:10:39
Postat av: Lovisaa

du ger mig ångerst när du pluggar så mycket x)

ja, magiskt är rätt ord för kvällen. Så många skratt! Fillipa Bark är min idol asså ;)

Ottilia <3

2009-01-26 @ 21:15:49

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0