Alla mot Alla

Ibland Rätt ofta har även jag mina mindre lyckliga dagar.
(Mikaelahs citat. Men det är såpass bra att det är synd att inte bruka det.)
Idag var en sådan, mindre lycklig dag.
Kämpat mot allt, och alla. Både utifrån och inifrån. 

Skolan. Tänker inte säga mer på den fronten, mer än att jag fanns där och gjorde vad jag skulle. 
Varken mer eller mindre. 

Med fin akustisk musik brast det nästan. Satt vid ett matbord med ögon som hotade att avslöja mig, i ett kök bland fem glada (snygga.) människor som inte behövde veta vilken konkurrans jag kände för stunden.
Det sista jag ville var att framstå som en total mes.


Det här blir inget bra inlägg. En känsla av att jag sviker er nu, redan på fjärde inlägget .. 
Illa, men det får ni stå ut med. Förlåt.

PUSS


Synpunkter:
Postat av: Anonym

vi hann pulgga lite iaf :)

2009-01-27 @ 21:10:09
Postat av: Mikaelah.

Du är bäst, Ottilia.

Så det så.

Och du är VISST snygg.

2009-01-28 @ 18:44:50
Postat av: jacqueline.

jag tycker att alla dina texter är fina ottilia, <3

2009-01-28 @ 22:05:46
Postat av: Christina ;)

alla älskar dina texter & inlägg,

du skriver så jag nästan framstår som en mes.

<3

2009-01-30 @ 20:26:12
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: Christina ;)

alla älskar dina texter & inlägg,

du skriver så jag nästan framstår som en mes.

<3

2009-01-30 @ 20:26:56
URL: http://tinageorge.devote.se

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0