Avtryck

Värk i magen tillät en hemma-dag. Vilket var lika bra, då allt jag gör tycks vara förgäves.
Tittade på film, pay it forward, och var allmänt loj.
För övrigt den första film jag gråtit till.  Jag har minsann bestämt mig för att upprätthålla Trevors projekt, - "skicka vidare". 
Göra massa goda, storsinta gärningar bara för att se om världen blir bättre. (:
Jag har även hunnit med att slöredigera en av bilderna jag begynnade min kväll åt att ta på mig själv igår, tyvärr får ni inte skratta åt den för nöjet är knappast på min sida ..
(Med andra ord, jag blir inte bra på kort.)  

Orkade, som en del kanske märkte, inte med att skriva något inlägg igår. Ni får överse det, jag var nämligen hur trött som helst  hela dagen och riskerade att falla i sömn så fort jag tillät mig själv att sitta still ..

Tänkte jag skulle ropa på min kära mamma nu, så att vi kan titta på en resa till London åt mig.
Ha det bra alla.

PUSS   

Synpunkter:
Postat av: Christina ;)

Bara din närvaro får människor att må bättre & att få människor att må bättre är storsinta goda gärningar ottilia.

jag glömmer aldrig det du gjorde mot mig när jag var nere.

<3

2009-01-30 @ 20:30:52
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: felicia

filmen är mums på hög nivå:)

2009-02-01 @ 21:09:02
URL: http://scalare.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0