Ljusen nere på gatan är snart svarta


Ett under har inträffat! Under och under, men i alla fall en väldigt stor nyhet gällande mig.
Det skedde igår, jag och Kristoffer hade inget att göra så då beslutade jag att vi skulle traska till Maxi för att köpa mjukglass. Maxi's korvkiosk var dock stängd för dagen så vi köpte ben&jerry's istället. Chunky monkey. Bananglass med bananchoklad och valnötter, helt ekologisk glass som stödjer utrotade apor. Och jag som aldrig aldrig skulle köpa den där lilla glassbyttan med 0,5 liter glass för 50 kr gjorde det ändå. Och vet ni? Det var inte lika gott som alla säger, att man blir helt beroende och till slut inte bryr sig om priset utan betalar vilken summa de än knappar in där framme vid kassaapparaterna, men det var gott! Helt ok. Nu har jag i alla fall smakat, och jag lovar er - det lär bli fler gånger (om jag blir bjuden).

Har ni ätit ben&jerry's, och vilken är er favoritsmak i så fall?


Synpunkter:
Postat av: Viktoria Nordenberg

Så jäkla gott med B&J glass! Min favorit är "half baked" :D



Om du känner för att svara på denna kommentar så svara gärna som en kommentar i min blogg. Men undvik gärna "Svar:..."

Det är roligare att få en kommentar om vad du tycker om min blogg, eller om något som du tyckte var bra/dåligt med inlägget..



Hoppas du haft en bra dag!

2009-07-21 @ 15:00:33
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: jasmine

älskar ben & jerrys o;

favoritsmak - baked alaska .. kan ligga i sofan med den glassen i timmar och bara njuta ! ..

2009-07-21 @ 16:17:43
Postat av: The T<3

Sv; va ä spotify då? (lite borta just nu)



mmm, ben&jerrys!

Älskar deras glassar, men längesedan man själv åt.

Håller me dej, det är gaaaalet dyrt!



har inte testat dendär med banan, gillar inte banan i glassar.. men vissa andra e asgoda, om jag nu visste vad dom hette xD

2009-07-21 @ 19:11:53
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: annablom

hahahaha! koffe och jakobs favoritglass ;P

min är strawberry cheesecake eller cookie dough :)

2009-07-22 @ 11:57:58
Postat av: Evelina

Fossil Fuel är godast =) Eller hur det nu stavas =p

2009-08-04 @ 15:04:57

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0