ZzzzZZzz..


Inte nog med att jag aldrig går och lägger mig, har jag nu börjat sova jättedåligt. Har verkligen försökt nu de sista nätterna att gå och lägga mig i vettig tid, men inte då! Först och främst tar det mer än en halvtimme för kroppen att inse att det är sova jag vill när jag lagt mig, och när jag väl somnat drömmer jag jättekonstiga drömmar och vaknar typ minst 3 ggr per natt.
I natt drömde jag att klassen fick varsin bärbar dvd-spelare att kolla på en film där man sköt ihjäl oskyldiga människor i en inhägnad, i lärosyfte. Flera hundra människor stod runtomkring inhägnaden och en bödel ropade namnen på dem vars tur det var att skjuta, och hur många oskyldiga människor denne skulle döda.
Och igår natt drömde jag att jag cyklade runt på en barncykel och skrev namnen på alla i min kompis familj på deras brevlådor vid deras sommarstuga, samtidigt som jag hela tiden tänkte på hur mycket skit jag skulle få för det och försökte dölja att det var jag. På tillbaka-vägen hoppade jag för övrigt av cykeln och tog kort på den blå lagunen (fråga mig inte hur den kommit dit när det var på Öland allt utspelade sig) med min mobil, ett kort jag sedan inte visste om jag skulle radera eller inte då det kunde användas som bevis för att jag varit vid deras sommarstuga.

Antingen är jag nervös inför någonting, eller så är min hjärna helt manipulerad av saker jag inte sett, hört eller gjort. Det kan man aldrig veta, håller tummarna för att jag sover bra i natt i alla fall. Idag är det för övrigt bara 4 dagar kvar tills jag står vid stationen med packning upp till öronen och väntar på att bussen som ska frakta oss över länder och grejor ska komma..  


Synpunkter:
Postat av: Mikaela

Jag sover också jättedåligt :(

2009-07-30 @ 17:23:09
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Haha okej :)

2009-07-30 @ 18:16:40
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: annablom.

Hahahaha! vilka sjuka drömmar.

Jag sover också dåligt, somnar vid typ ett och måste gå upp tidigt. Det suger.

(Nedanstående är du inte tvingad till att läsa)



Jag, som sagt sover dåligt, drömmer väldigt konstiga drömmar jag med! Fast iofs finns det nog en anledning.

Jag drömde att ägaren till pappas vandrarhem var pedofil. Först hoppade han på Liza men hon han springa iväg. Oturligt nog stod jag kvar i rummet, för att i ett tappert försök spela död..

Sen var jag ju tvungen att andas så han såg att jag levde och helt plötsligt åkte vi en bil, mitt i natten, i Huskvarna.

The story goes on!

Visst är det konstigt? :s

Hehe.

2009-07-31 @ 12:34:39
Postat av: annablom.

Söt bild förresten! :)

2009-07-31 @ 12:37:05
Postat av: josie

hello there fancy face

2009-07-31 @ 19:29:50
URL: http://yellowtaxi.devote.se

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0