Lay your love on me

Jag fick löshår av min farbror i present. Faktumet att han hade hittat det i bussen och gav mig det ifall jag skulle på maskerad någon gång fick mig att brista ut i gapskratt. Ni skulle sett hans min när jag sa att det kostade mellan 500-800 kr. Sedan fick jag också en massa presentkort och pengar. En noblesseask apelsin och en trisslott. Jag vann inget på trisslotten och noblesseasken åt jag upp igår.
- Nu ska här shoppas. Först och främst ska håret färgas och clips införskaffas, men sedan är det fritt fram för att spendera!

Synpunkter:
Postat av: felicia

Ottilia, hoppas du håller vad vi sa igår, "att vi skulle skärpa oss" det gör du va?

för jag gör det å jag hoppas du är ärlig ohc säger att du också gör det.

Detta är ett löfte vi kommer vara glada för att vi gav varandra:)

puss (svara gärna:))

2009-06-10 @ 11:05:07
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha :)!

2009-06-11 @ 18:12:03

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0