Gratulation

Efter en helt vanlig skoldag hände något, minst sagt, annorlunda. Direkt efter sista avslutad lektion blev jag ombedd att skynda mig ner till korridoren, där de ögonblickligen skulle mata på mig en ögonbindel. Inte ens ett toalettbesök fick jag göra. (Jag slapp ögonbindeln, med löfte om att jag skulle blunda hela tiden.) Sedan puttade de, anna och emmy, upp en skrattandes ottilia på bussen. Det måste ha sett idiotiskt, där jag satt. Med en (på bussen) dittvingad ögonbindel över halva ansiktet och hörlurar på högsta volym i öronen. Under bussfärden kom jag fram till att jag älskar överraskningar, och jag kunde inte sluta le över tanken på hur fantastiska vänner jag har som engagerar sig så mycket. Väl framme någonstans fick jag, fortfarande oseende, kliva upp på en moped. Måste säga att det var ganska behagligt att sitta där bak, utan att behöva göra annat än att försöka anpassa sig till den skumpande vägen. Inte alls läskigt, som man kan tro. Efter mycket guppande kom vi äntligen fram till en liten sjö, där vi sedan skulle grilla och ha det mysigt. Men det började regna och hålla på så vi begav oss hem till emmy istället, för att grilla, äta, prata, skratta, och allt annat man gör när man har det hur mysigt som helst!
Tack för en underbar dag tjejer, jag älskar er! <3 


Synpunkter:
Postat av: felicia

å låter underbart Ottilia, vilka vänner!

2009-06-05 @ 10:33:36
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: anna.

hihi :)

ni är bäst!

SMARSCHSMELLOWSCH <3



jag älskar dig!

2009-06-05 @ 17:05:09
Postat av: Emmy :)

Hahaha, du såg grymt rolig ut :D

Det va det roligaste vi har gjort på länge !

ANNA ! (och Ottilia ! )

SLUTA MOBBAS !

Haha, jag kan ju inte hjälpa att jag är lite dålig på att uttala det ordet.



Grattis ännu en gång !

puss, sötan ! <3

2009-06-05 @ 22:23:56

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0