Back, back, back.

Förlåt för usel uppdatering, men ni vet ju varför. En liten snabbgenomgång om vad som hänt sedan sist:
I lördags, åkte jag ned på stan med julia, kikade runt lite. Det blev ett par skor och en body, inget sesationellt. Sedan träffade jag lovisa framåt kvällen och det slutade med att vi hamnade på en filt bakom sibylla med pontus, sam och massa andra. Jättetrevligt, måste jag säga. Jag och Lovisa äger stort! ;)
Söndags sedan blev det att hjälpa till med att flytta hela dagen. Plocka upp, organisera, you name it. Fick ett smärre sammanbrott då jag märkte hur liten gaderob jag fick, när min mobil var borta (hittade den sedan i den gamla lägenheten) och grejerna växte på hög... Fyllde år i måndags, så humöret var på topp. Igår åkte jag ned till stan för att titta på bal igen, träffade lovisa, cassandra, anna och evelina och hade allmänt trevligt. Och idag är det väl en alldeles vanlig onsdag, med skola och träning.
Så där ja, det var nog allt. Ni hade inte saknat mig, va?

Synpunkter:
Postat av: Lovisa

Du nämnde aldrig hur underbara våra dagar va (; <33

Och grattis ännu en gång! :)

2009-06-03 @ 19:49:34
Postat av: anna

jo!!

GRATTTIIIIIIS IGEN! :D <3

2009-06-04 @ 20:59:07

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0