Spotta aldrig i motvind.

Jag hatar dagar då de oändliga korridorerna verkar vara byggda bara för att jag ska framstå som en tönt. Jag behöver väl inte ens nämna att idag var en sådan dag då det osannolika inträffade och tillät både anna, jasmine och emmy att vara hemma. Samtidigt.
Nu roar jag mig med min omfattande tristess, för jag tänker definitivt inte plugga idag. Inte än på ett tag iaf. Ska nog leta upp en bild och slänga ihop en uppmärksamhetstörstande bildtext till bilddagboken för att roa mig med att läsa alla fina kommentarer. Observera nog, för om jag känner mig själv rätt kommer ni inte att skymta en bild på länge. Men det kan just alltid ske under, och om jag inte minns rätt har det osannolika redan inträffat en gång idag redan. 

Jag lider med er. Min tristess smittade visst av sig ganska rejält på inlägget. 

Puss.   


Synpunkter:

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0