T R I S T E SS.

Tja. Lovade mamma att gå och lägga mig för tio minuter sedan, äta innan. Tyvärr går det inte alltid att lita på mig, för jag har inga som helst planer på att gå och lägga mig. Även fast att jag sitter här och gäspar i takt med andetagen. Jag saknar anna och jag saknar fredag. Annas & min helg ska det bli, enbart. Med reservation för utvidgning, självklart. Prov imorgon och jag har inte pluggat någonting på det idag, överhuvudtaget. Jag känner mig rätt stolt över det faktumet faktiskt, borde jag nämna att det är franska-prov? Och tvätten på fredag, det har jag inte heller pluggat till, iaf inte lika mycket som jag borde. Nu går mina ögon i kors och min hals skriiiiker. Bara för att poängtera att jag har sjukt svårt för att låta bli att spänna halsen var och varannan minut.  Dessutom ska jag upp i morgon, för att inte missa provet.

Som jag skrev innan; Jag lider med er. Min tristess smittade visst av sig ganska rejält på inlägget.  


Synpunkter:
Postat av: felicia

tvätten på fredag? tvätten??:)

2009-03-05 @ 08:20:35
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: thess

lycka till på proven ;D

2009-03-05 @ 20:33:07
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: ANNA!

<3 <3 <3 <3 <3 <3

HAHA. Bara för att poängtera att jag har sjukt svårt för att låta bli att spänna halsen var och varannan minut.

- Ponera nu att någon tänker strypa er. Då gör ni bara såhär: spänner halsen

2009-03-12 @ 20:38:10

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0