Live in session, I

Det här får gå snabbt, en summering av veckan.

I onsdags efter praon tillät jag mig att gå på stan lite, hittade två par jeans & två par t-shirts, glad tjej! Sedan slängde jag mig på första bästa buss och träffade där miniorerna. Tränade och kom emellertid hem.
Torsdagen bestod av en låång praodag, med arbete upp till knäna. Efter att jag uthärdat dagen sprang jag (vi) till tåget som skulle föra mig till habo, där jag gick ut med monty. Sedan tog jag mig hem till huskvarna. 
Gårdagens praodag var inte fullt så tröttsam, tvärtom faktiskt. Vann min & sandras servett-vikar-tävling och gjorde bra ifrån mig. Efter praon sprang jag ner på stan, där jag träffade på mamm-a & syster. Fick skjuts till anna & OKQ8 och tog senare bussen till munksjön där vi mötte upp jacob & kristoffer. Eh .. ja. Vi hamnade väl emellertid hos sam, där vi kollade på random filmer.
Idag var jag en av de 5 som pallrade sig upp ur sängen för att följa med på en evighetslång konfa-träff i växjö. Läste noveller och förlorade mig i musiken på vägen dit och ja .. lyssnade när vi kom fram. Vägen tillbaka, efter en och en halv timmes mässa och nattvard i en kyrka var nog den biten som var bäst på hela dagen, satt och pratade om allt möjligt osv. 
Borta bra, men hemma BÄST ! 

 

Synpunkter:
Postat av: felicia

Men det va skönt att höra att du hade en bra helg:)

2009-03-23 @ 09:32:53
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: lisa

Gavindegraw(L)

2009-04-01 @ 21:22:55
URL: http://lisalonns.devote.se

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0