Tillbaka till fritids.

Just nu sitter jag och äter en patron med smak chili/mandarin. Det känns väl sådär, för jag sitter på helspänn, redo att när som helst flyga upp & tjuta över att det bränner i munnen.Än så länge har jag inte gjort det i alla fall och än så länge är den dessutom god. Förresten har jag en blå läpp, och skolan har stirrat konstigt på mig och frågat vad jag har gjort. -halva skolan*. Och varje gång ställde jag mig med huvudet i vädret och med viftande händer försökte jag föklara att frisbeen på träningen igår tyckte det var bättre att landa i mitt ansikte istället för i mina händer. 
Jag kan väl förklara det som att det ser ut som att jag har mustach på ena sidan läppen.
JUST DET! Påtal om skolan, alla älskar vår halvdrömmare till vikarie - BERRY. Eller .. ja. Han låter oss sluta tidigare, ger oss inga läxor, läser böcker för sig själv på lektionerna och det enda som vi behöver göra i gengäld är att se snälla ut och inte prata föör högt med varandra. Annars är det helt okej och vi kommer inte lära oss någonting av det här kapitlet. (:


puss.   


Synpunkter:
Postat av: jasmine

hahahaha, helt rätt!

berry är ju skönast, eller ja typ..

2009-03-05 @ 19:25:42
URL: http://lillajasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är en patron?? patron hmm känner igen det men står still i huvudet nu..

2009-03-05 @ 21:12:05
Postat av: Christina ;)

berra menar du? ;) <3

2009-03-07 @ 12:03:08
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: anna <3

haha japp! och så får man hålla på med mobilerna :D

jag satt och tog kort med emmys mobil flera gångero ch han sa inget :P

2009-03-12 @ 20:36:45

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0