- osammanhängande meningar, i know.

Tjaaaaaa. Jag är sjukt trött. Efter fläng hit och dit, fram och tillbaka och snett och vint ligger jag äntligen framför datorn och det enda jag i stunden längtar efter är att få krypa ner i sängen och sova. Så, varför nu detta?
Jo! För idag påbörjade jag min två-veckors-långa-praoperiod, på Mäster Gudmunds källare.
Det började väl ganska bra, bortsett från att jag och josefin (annan praoelev.) var på god väg att rycka sönder dörren. Efter att vi sedan ringt, blivit insläppta, bytt om och begrundat den störtfula keps-mössan jag skulle ha på mig i köket i sisådär några långa minuter blev jag satt på att kläcka 150 ägg. Ha! tji fick dem för de trodde att både jag, josefin och cornelia skulle vara i köket så jag fick chansen att byta till serveringen istället. Grejen var bara den att det egentligen var cornelia som skulle vara i serveringen, men det behövde jag ju inte säga till dem och cornelia sa inget hon heller så det var väl bara bra. Allt för att slippa den ûberfula keps-mössan som gjorde att jag såg ut som eggbert i egen hög person lixom. Aja, nu i efterhand kan jag väl tycka att jag var rätt dum efter allt. Det var sjukt mycket att göra, även fast det "bara" var måndag. Att inte ha fått motion kan jag väl inte klaga på heller , då det enda jag tycktes göra var att springa fram och tillbaka med disk eller servetter och dylikt. Fram och tillbaka, om igen. 
Efter praktiken åkte jag hem till huskvarna, slafsade ihop ett par svarta jeans och en av alla de böcker jag köpte på biblioteket för 30 spänn i lördags, säkert sisådär 15-25 böcker eller så, innan jag i hast fick titta busstider & bege mig in i staden jönköping igen. Väl framme mötte jag papp-a för att äta, sedan till huskvarna igen osv. och nu, äntligen är jag hemma. Efter en dag som känns närmare en vecka och nu är det bara 9 praodagar kvar.  

Nu ska jag kravla mig ner för att ta något att äta och sedan gå och hm ... lägga mig! 
Cred för de som orkade läsa min roman.   


Synpunkter:
Postat av: Lovisa

Jag orkade läsa du ;) Haha ooh sånna mössor är snyggast, har jag haft i skolan^^ saknar dig <3

2009-03-17 @ 15:50:49
Postat av: Christina ;)

jag orkar! (;

2009-03-17 @ 18:26:03
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: felicia

jag orkade:D applåd

2009-03-19 @ 14:23:10
URL: http://scalare.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0