05.32

Godmorgon!
Ska försöka ta uppgiften med bloggen på någolunda allvar så när klockan ringde vid 05.00 var det bara att parvla sig upp, nu kurrar magen dock och jag måste dra mig ned för att fixa lite frukost.
För att få er lite intresserade av vad jag - en helt okänd männsika - skriver så ska jag under dagen både berätta lite om vem jag är, men jag kan också göra alla Robinson tittare glada. Keep reading så får ni helt enkelt veta vad jag menar!

Synpunkter:
Postat av: Hanne

Hej, ska fortsätta läsa=)

2009-05-07 @ 07:51:07
Postat av: Sanna

sv: Tack! för att du kommer med förslag också :)

Ska försöka skriva ett inlägg om "mig" framöver då.. även om jag inte är så duktig på att skriva som en viss annan person (a hehe.

Förresten så har din blogg blivit jättefin!

2009-05-07 @ 13:37:12
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0