Dagens...

Dagens vill ha: Sommarlov.

Dagens klädsel: Det varmaste jag för tillfället kunde hitta. Billabong zip-tröja, svart linne och jeans.
Dagens frisyr: Rufsigt. Knut.

Dagens smink: Mascara och några duttar concealer.
Dagens händelse: När jag ramlade in i hissdörren.
Dagens låt: För trött för att lyssna.

Dagens planer: Klara av veckan. Plugga.

Dagens saknad: Träningen.
Dagens dummaste: Min hals.

Dagens sjuka: Huvudet och halsen.

Dagens drog: Tankar.

Dagens roligaste: Oscars dikt.  

Dagens favorit:  Lillebror som hämtade mig hos anna när inte jag orkade gå.

Dagens köp: Faktiskt, ingenting alls!

Dagens godis: Vill inte äta mer godis på flera veckor.

Dagens humör: (Skol)Trött. Negativ. Ettrig.

Dagens ord: *hostar*


Ibland, när inte jag har något att göra, då ritar jag.


Synpunkter:
Postat av: *ELIN

Men den är så lyxig och speciell på något sätt!

Lixom det är inte bara en liten bägare. Där är säkert 1 liter glass. Man äter ju inte en hel son själv på en kväll! Jag åt den på 2 ;P

2009-05-25 @ 22:48:34
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/
Postat av: www.2tjejer1blogg.se

Tävlingar varje vecka!

Just nu kan du vara med och tävla om ett presentkort från KICKS, gå in under "tävlingar"



www.2tjejer1blogg.se

2009-05-26 @ 12:17:54
URL: http://www.2tjejer1blogg.se
Postat av: thess

den där snor jag av dig :D alltså den där "dagens..." hahha :D <3

2009-05-26 @ 21:37:19
URL: http://thesswester.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0