Direkt från Kreta

Hej allihop! Hoppas ni tycker om Felicias inlägg lika mycket som jag tycker om henne, för vad jag såg så verkar det gå riktigt bra. Det var kanske inte såå fasligt länge sedan ni hörde av mig, men eftersom vi nu är på min sysslings jobb och hon är själv tog jag chansen att göra er avundsjuka på mig mer än gärna.
Vårt hotell är lika fint som den närliggande staden med vita, söta hus överallt. Idag var det 26 grader i skuggan och vi har havsutsikt från båda våra balkonger i vår svit. Mitt och Cassandras rum är ca. 5 meter i tak och jag har tagit hur mycket kort som helst som ni får ta del av när jag kommer tillbaka hem igen. Solen tar jättebra och jag har redan fått ett lager färg på kroppen, även om jag har bränt mig i ansiktet och på bröstet. Nu måste jag springa. Mina crepes är serverade och klara. Vi hörs!

btw. Felicia. Du är bäst. <3

Synpunkter:

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0