Duger jag?

Har ni någonsin haft en jobbig känsla som borrar in sig i er kropp?
Jag trodde väl det.

Själv har jag det idag.
De negativa sakerna i mitt liv tar över och jag kan inte se positivt på något.
Kanske att det kan bli bra nästa vecka.
Men mina dåliga resultat på nationella försvinner inte
Mitt plugg kommer tagga ner till nästa vecka
Mitt golfhat kanske kommer försvinna
Men mina dåliga resultat finns i mitt huvud och jag hatar det.

Vill ångra, spola tillbaka och ändra.
Felicia skämms.

Synpunkter:
Postat av: Anonym

Skämms inte flicka!

Du är bra och alla kan vara nere - fight girl!

2009-05-13 @ 20:56:01
Postat av: emma

Det var jag, Emma som skrev;)

2009-05-13 @ 20:56:21

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0