Eurovision 09

Jag vet att det nu är knappt en vecka sedan Eurovision gick av stapeln, men ändå. En bra låt är alltid en bra låt. Visserligen tyckte jag bara om refrängen på den nedanstående låten, då hela hon verkade vara i extas av tanken på sin mamma. För jag antar väl att det är det henne hon sjunger om? 


Var det baara jag som tyckte om refrängen på Rysslands bidrag?
Och vilken låt var er favorit i Eurovision?

Synpunkter:
Postat av: anna.

Hahahaha!

Jag tycker bara om refrängen, för verserna är sega och hon sjunger falskt på de.

2009-05-25 @ 17:35:53
Postat av: Emmy :)

HAha,

Jag tror faktiskt att den mest skrämde mig ;) hehe.

NE, men lite bra kanske den va, det va häftigt att hon (eller vem det va) åldrades när hon framförde den i finalen sen.

2009-05-25 @ 20:53:08
Postat av: Emmy :)

Jag hejade föresten på Norge såklart ;) och sverige och island !

2009-05-25 @ 20:54:03

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0