Ottilias sämsta val?


Jag och Ottilia - Sommaren 2008

Hej alla glada, eller ni kanske inte är så glada - inte med tanke på att Ottilia åker till Kreta imorgon och därmed inte kan blogga på ett tag.
Men som plåster på såren har Ottilia skickat hit mig, en dålig ersättare tycker jag och säkerligen många med mig, men jag ska i alla fall försöka sticka in med ett inlägg någon gång då och då. Får skriva mer imorgon, nu väntar sängen, min egna blogg och en nervös mage inför nationella provet imorgon.
Wish me luck?

Synpunkter:
Postat av: Andrea

Spännande med ny bloggare!

och lycka till!

2009-05-07 @ 05:34:27
Postat av: MIA

gud vilken fin pärlgrej!! :D och fin blogg också :)

2009-05-07 @ 12:45:50
URL: http://miaos.blogg.se/
Postat av: anna

lycka till :)

hoppas att det går bra att blogga :D

2009-05-07 @ 16:38:34

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0