Plastic fantastic... ?

Jag satt och testade metrobloggens egen "gossip boy's tips om hur man får sina läppar oemotståndliga och stora.
Haha. Döm själva efter resultatet efter första punkten, personligen tycker jag inte att det gick så bra. ;)

före



efter





"Så här gör du:

1. Sug på dina läppar tills de domnar.
2. Borsta aggresivt dina läppar med tandkräm som har peeling effekt.
3. Sug av dig själv.
4. Givetvis var punkt tre ett skämt, så fortgå istället nu med att applicera ett jätte tunt lager av nejlike-olja på läpparna som du sedan täcker med läppglans där du har ljust och hudfärgat längst ut mot kinderna, och mer färg ju längre ut du kommer. Du får en härlig kyss-effekt då som får dina läppar att se riktigt plastiga ut då"

(Får ursäkta bildkvaliten, men jag har ju bara tillgång till mobilkamera eller camen för tillfället, som ni vet.) 


Synpunkter:
Postat av: julia

2009-05-30 @ 12:36:05
URL: http://zigahzigah.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah, blev lite fel!



haha, det funkade ju!

jag älskar dig hjärtat <3

2009-05-30 @ 12:37:39
URL: http://zigahzigah.blogg.se/
Postat av: felicia

det funkade ju bra Ottilia (haha fick ett gott skratt på de tre första punkterna å hade det inte varit för att jag satt på biblioteket hade jag testat de, haha)

Du har fått mitt sms va?

grattis tjejen och ha en bra dag!

(kan jag ringa trots din dag?)

2009-06-01 @ 15:12:10
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det funkade (; <3

2009-06-04 @ 20:58:01
Postat av: emmy :)

NEHE ?!

Grymt, det blev ju skillnad ju.

Och det blev faktiskt snyggt .

2009-06-05 @ 22:32:56

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0