Prestation

Dagens händelser har varit en aning för bra för mig, tror jag.  På morgonen kom jag i tid till skolan, var hur stolt som helst(!).  Sedan, efter att ha fått tillbaka ett prov som skrek s-ä-m-s-t fick jag chansen att bevisa för min lärare att jag egentligen kunde uppgiften jag fått fel på. Klarade dem, och nu troligtvis får jag mitt mvg i matte i alla fall. På Engelskan fick jag, äntligen, mitt "prao-cv" från Mäster, vilket inte kunde varit bättre : Otroligt duktig och framåt. Har öga för serviceyrke. En klippa helt enkelt. Och som min lärare sa, med tanke på att jag fått jobb där kunde det faktiskt inte ha varit bättre! Efter engelskan bar det av till dagens prov-lektion, so. De senaste dagarna har jag pluggat mig fördärvad inför det, och jag kan inte säga annat än att jag var hur nervös som helst när vi väl fick det. Det gick förvånansvärt bra. När min lärare sa att det var sju minuter kvar hade jag bara gjort hälften av provet, så mycket skrev jag på varje fråga. Men jag hann! Efter lektionen drog jag en stoor pust av lättnad, det sista provet innan sommarlovet var avklarat. (Hm. Nu har vi bara en massa jobbiga inlämningar kvar jag inte ens har snuddat vid med en tång...) Woho!

Igår var jag framme vid Stora hotellet för att titta på Pesets bal. Hur fina som helst var balparen, allihopa!
Vackra Evelina och hennes kille

Syster och Eric

Söt tjej och Alexander


DET NALKAS SKOLAVSLUTNING!
När slutar ni skolan?


Synpunkter:
Postat av: anna

s-ä-m-s-t?

ottilia, sluta klaga på dig själv.

du är ju bättre i matte än mig och många fler..



haha du kommer säkert få skitbra på provet :)



iih vad fina de va!

evelina va skitsöt :)

2009-05-28 @ 21:55:42
Postat av: thess

pengar imorgon?! ;)

2009-05-28 @ 22:36:45
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Emmy :)

Åå, vad fina alla va ! Vad elakt av dig att inte visa Eric , haha.



(Provet va inte SÅ dåligt som du skriver ju :) )

2009-05-29 @ 09:21:12
Postat av: Evelina

Där är ju jag på bild =) Va kul att du kom och tittade =)

2009-07-02 @ 09:26:12

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0