Tillbaka...

Hejsan. Nu är jag hemma, ä-äntligen. Flyget var försenat på grund av att det hade varit flygstrejk på g under dagen, men så värst mycket plågade det oss inte då det ändå avgick från Chania endast en timme efter beräknad tid. Hm. Jag tänkte visa er en massa bilder från resan, verkligen jättefina bilder. Tänkte frågar sig någon då, varför inte bara göra det?  Jo ni, här har ni en smart tjej som har tappat bort sin kamera på flygplanet - och nu är den troligtvis stulen. Roligt? Inte det minsta. Inte nog med att den är borta, den var inte min heller.
 Nog om det. Jag har haft en jättebra resa, med en massa mat och sol dagarna i ända. Dagarna blev bara varmare och varmare för var dag som gick, och under de sista dagarna ändrade minigolfen deras öppettider på grund av värmen. 
Det sämsta måste nog ha varit alla dessa toaletter man inte fick spola ner pappret i, utan var tvungen att slänga i en papperskorg bredvid. Jag tänkte skriva att toaletterna och dess dåliga avlopp var på delad förstaplats med alla dessa inkastare som praktiskt taget kastade sig på en på kategorin det-sämsta-i-Kreta, men så kom jag att tänka på hur komiskt vi (läs jag) tyckte att det var att verkligen alla var på oss. Det gick inte att gå förbi en restaurang utan att vi fått höra hur bra just den maten var där, hur bra priserna var och eller hur vackra vi döttrar var. Värst var buktremsan i Chania. 
Det bästa å andra sidan var nog att vakna med frukost, sol och värme på balkongen, som väntat. Eller vår svit. Som sagt hade jag och Cassandra ca. 5 meter i tak, för att inte tala om våra två balkonger, den ena hälften så stor som vår svit på 3 rum. Shoppingen var ett annat glädjeämne, även om jag inte köpte övedrivet mycket prylar då jag bara hade drygt 50 euro med mig. Men lite blev det allt. Nu tänker jag sova en stund, efter att bara ha sovit 2 timmar på ett helt dygn är jag ganska trött. 



 


Bilder från pappas och Lisettes kamera.


HUR HAR VÄDRET VARIT HÄR HEMMA? (:

Tack Felicia, för hjälpen! <3

Synpunkter:
Postat av: tiina

åh herregud vad söt du är, jag är bara SÅ avundsjuk!

vädret här hemma blev sämst efter att du åkte så du valde precis rätt tillfälle att åka ;)

har saknat dina kramar Ottilia!

<3

2009-05-15 @ 18:41:25
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: felicia

va så lite så:)

å du - sjukt snygg är du!

2009-05-16 @ 14:18:13
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: Emmy :)

Åå ! Vad vackert det va där nere ! Fast det blev ju ännu finare när du va där nere med ! :)

2009-05-17 @ 18:58:26
Postat av: anna.

SÖTNOS!!!!!!!

låter härliiigt :)

du skriver så sjukt bra !

2009-05-22 @ 19:50:47

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0