I'm going to spend all my money in the capital city


Hej! Jag är glad. På torsdag åker jag till Stockholm med klassen, stannar över natten och beger mig sedan klockan sex kvällen därpå till Bosön i Lidingö för att ansluta mig till landslagslägret där över helgen. Till råga på allt kommer vi att få boende, träning, 2 t-shirtar, överdragskläder och shorts, mat och så vidare helt gratis. Endast resan dit tillkommer med 200 spänn + mat då. Inte illa alls. Och idag har jag, med en handfull arma människors hjälp då alltså, fått ordning på alla papper som ska skrivas på, lämnas in, boka biljetter och så vidare.  Har blivit en riktig slarvar, med versaler. SLARVER. Tappar, glömmer och slarvar bort allt viktigt, kommer försent, missar bussar titt som tätt och jag skulle kunna hålla på hela natten. Just det. Jag har STÄDAT mitt rum också, inte en dag för sent även fast jag gjorde det i fredags... (Även där med hjälp, av en snäll mamma som vek ihop alla kläder och lade på min säng. Ehe.)

Detta inlägget blev alldeles för långt. Återgår nu till att färdigställa min rapport om djurens rättigheter, på engelska. Omy. Godnatt!

Synpunkter:
Postat av: juliamicu.

ohh, jag vill också stanna!

FUUUSK! :( <3

2009-11-03 @ 16:04:37
URL: http://juliakritiserar.blogg.se/
Postat av: agnes

jag tycker att jag kan följa med till stockholm :)

eller inte...

<3

2009-11-03 @ 17:24:14
URL: http://agnesfashion.devote.se
Postat av: agnes

jag tycker att jag kan följa med till stockholm :)

eller inte...

<3

2009-11-03 @ 17:24:34
URL: http://agnesfashion.devote.se
Postat av: felicia

kan inte sluta gå in på din blogg för att få vara en del av ditt liv, du söta varelse:)

2009-11-04 @ 13:43:43
Postat av: anna

Lycka till Ottilia!

2009-11-04 @ 19:46:08

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0