Nothing from the ground is good enough.

Vet ni att jag har slarvat? Med allt. Det är inte bra, och inget jag kommer att göra något åt heller.


Dessutom har jag bestämt mig för vad jag ska viga mina tre gymnasieår på, och fjärilarna i magen irrar runt bara jag tänker på det. Samhäll-språk på Per Brahe. Det innebär att jag, förutom alla de obligatoriska kärnämnena, kommer att läsa fem språk. Ni läste rätt. Svenska, engelska, franska, spanska och latin. Plus en ekonomi-kurs i individuellt val. Jag tror att det är det perfekta valet för mig - speciellt med tanke på mina höga ambitioner i såväl skolan som utanför. Jag har ju redan bestämt mig för att jag ska bli stor,  och språk är det bästa hjälpmedlet mot en lång och brant kärriär. Åh. Jag längtar redan!
Dessutom har man ju hört ryktas om en massa snygga killar på PB. Omyyy säger jag bara! Jag kommer störttrivas.  



Synpunkter:
Postat av: anna

I'm waiting aswell! :D

Hoppas det inte bara är ett rykte om killarna, höhö

2009-10-18 @ 17:18:50
Postat av: felicia

slavrat? orden får mig orolig. Hur menar du? menar du med mat osv? have to know, har ett avtal med a-e nämligen..

2009-10-19 @ 12:08:24
Postat av: Casablanca

Precis som jag skulle :D alltså samhäll-språk, och jag ska säga dig att under alla mina besök på PB, har jag inte sett EN ENDA snygging, så det kan du ju ta och glömma :) Puss igen!

2009-10-22 @ 10:50:55

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0