somewhere, still waiting for something


Ett axplock av kläderna jag hittade på Gekås igår. Avfärd 07.55 och hemkomst cirkus 20.00, en heldag med andra ord! Köpte mer, bland annat en ribbad tröja och linne, ett par jeansleggins, sjal, kameraväska och hårfärg. Och ännu en leopardmönstrad topp. Tyvärr blev det inga skor, eller jacka - men det ska jag åka iväg och FÖRHOPPNINGSVIS  få med mig hem imorgon, från second hand. Ett par Vagabond-boots som jag lyckats förälska mig i. Först till kvarn är det, så det gäller att komma iväg så tidigt som möjligt. Omyy säger jag bara - vilken lycka om de blir mina!

Synpunkter:
Postat av: anna

Najssss !

2009-10-30 @ 00:19:54
Postat av: ellen

Svar : Åh nu efter dina snälla ord så tror jag faktiskt jag går o köper mig en pälsmössa.

Har vart o klämt på en massa, och testat, och jag tycker jag passar i dom (om man får säga så om sig själv) men jag vet inte fall jag skulle våga ha en.

Typ i skolan. Bor på en väldigt liten ort, så alla ser likadana ut här (typ utom mig). :)

2009-10-31 @ 20:59:30
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: felicia

what! hittade du det på gekås? jag som aldrig hittar något snyggt där, fuskit hörru;)

2009-11-02 @ 08:59:22

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0